Wilt u tijd besparen? Tijd om u te focussen op uw kernactiviteiten?

Wilt u tijd besparen? Tijd om u te focussen op uw kernactiviteiten?

Wilt u zich volledig kunnen focussen op de kernactiviteiten van uw bedrijf? De werkzaamheden die er echt toe doen? De taken die u met plezier vervullen en waar u graag meer tijd aan besteedt?

Helaas is dit niet altijd mogelijk. U moet ook rekening houden met andere belangrijke taken die noodzakelijk zijn voor het voortbestaan van uw bedrijf. Bijvoorbeeld de personeelsadministratie. Als bedrijf is het vaak lastig om hier voldoende tijd voor vrij te maken. En door de complexe wetgeving wordt het steeds ingewikkelder om het zelf goed te doen.

Uitbesteden van uw personeelsadministratie
Door uw personeelsadministratie uit te besteden aan een payrollorganisatie wordt alles goed én volgens de voorschriften geregeld. Maar samenwerken met een payrollorganisatie levert nog meer voordelen. Hieronder hebben we ze voor u op een rij gezet:

1. – Bespaar tijd –
Het uitbesteden van je personeelsadministratie scheelt u erg veel tijd. Als werkgever levert u enkel de gewerkte uren van uw werknemers aan en uw payrollorganisatie zorgt voor de rest. Van salarisverwerking en loonadministratie tot de arbeidsrechtelijke risico’s.

2. – Bespaar kosten –
Een payrollorganisatie regelt alles voor u op het gebied van de personeels,- salaris- en arbo-administratie. Daarnaast nemen ze bij ziekte gedurende de gehele doorbetalingsplicht alle risico’s van u over. Op deze manier kunt u veel kosten besparen.

3. – Geen zorgen over risico’s en CAO- en wetswijzigingen –
Een payrollorganisatie neemt de werknemers van uw bedrijf in dienst met alle risico’s en verplichtingen. Ook onderhouden zij het contact met UWV en de Belastingdienst, verstrekken arbeidsovereenkomsten en signaleren en implementeren CAO- en wetswijzigingen.

4. – Correcte uitbetaling van salarissen – 
Het uitbetalen van het salaris van uw medewerkers gebeurt aan de hand van de registratie van de uren die ze hebben gewerkt. De gewerkte uren geeft u aan uw payrollorganisatie door. Vervolgens zorgen zij voor een correcte en tijdige uitbetaling van salarissen via de cao die van toepassing is.

5. – Altijd dichtbij voor werknemers én werkgevers –
Samenwerken met een payrollorganisatie betekent terugvallen op een compleet ingerichte helpdesk. Zowel werkgevers als werknemers kunnen hier terecht voor al hun vragen. De medewerkers van de helpdesk zijn uitstekend geschoold en hebben ruime ervaring als bijvoorbeeld personeelsfunctionaris. Daarnaast maken juristen, boekhouders, loonadministrateurs en call-agents ook vaak onderdeel uit van een helpdesk.

Profiteer van de voordelen
Ervaart u het regelen van uw personeelsadministratie als een last? En wilt u tijd besparen? Tijd die hard nodig is voor andere activiteiten. Dan is het een goed idee om eens te kijken wat een payrollorganisatie voor u kan betekenen. Meer weten? Vraag gerust vrijblijvend een offerte aan. Of neem contact op via telefoonnummer 045 – 563 92 60. Of stuur een mail naar info@payrollnederland.nl . Wij staan u graag te woord!